Silniki w Passatach

Warte uwagi są silniki stosowane w Passatach. Większość z nich cechuje wysoka bezawaryjność.

Opierając się na doświadczeniach własnych, jak również doświadczeniu znajomych mogę stwierdzić, że najlepsze silniki to silniki wysokoprężne TDI stosowane w Passat B4 i Passat B5.

Kiepską opinia cieszą się natomiast silniki  wersji 2.0 Są bardzo awaryjne. Lepiej postawić na wersji 1.9 lub 2.8

Silniki 2.8 klasyczne czy też typu TDI wbrew pozorom wcale nie spalają dużo. Jeżeli jeździmy dodatkowo ekonomicznie, koszty utrzymania nie powinny nas bardzo obciążać.

Wystarczy dbać o odpowiednie dopompowanie kół, jeździć z zamkniętymi oknami by nie zakłócać aerodynamiki pojazdu, warto również ograniczać klimatyzację. Ogólnie klimatyzację powinno włączać się tylko w dłuższych trasach, szczególnie latem.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *